indahla Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Finnes det et alternativ til deamon tools for Win7? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg bruker Virtual Clone Drive Lenke til kommentar
atlef Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Bare for å si det, Daemon Tools fungerer helt fint i Windows 7. atlef. Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Daemon fungerte ikke for meg på rtm versjonen.. Lenke til kommentar
Nesjen92 Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Funker ikke for meg heller , så med mindre de finst ein fantastisk måte å få det installert , e eg på jakt etter eit liknande program as well. Har prøvd diversee , men ingenting som daemon tools </3 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Bare for å si det, Daemon Tools fungerer helt fint i Windows 7. atlef. Jeg forsøkte å installere i Win7 men etter omstart ville ikke maskinen starte. Kjørte den innebygde recovery i Win7 og alt løste seg men programmet var borte. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Ok, det fungerte for en kort tid tilbake, men, men. Beklager at jeg ikke sjekket FØR jeg satt meg ned og skrev, men følte meg veldig sikker, som du sikkert forstår. atlef. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå