xtrail2 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Hei Er det noen som vet hva som kan gjøre at jeg ikke får bilde etter instalasjon av Windows 7.(Har prøvd 32 og 64 Bit) Har bilde hele tiden under inst. Instalerer Windows 7 fint helt til den restart og kommer til den siste klargjøring av vindows oppsett. Har prøvd og starte i sikker modus men da får jeg beskjed om at maskinen må restartes for klargjøring av Windows ikke kan gjøres i sikker modus. Får ikke noen meldinger av noe slag ???? Kjører Windows Vista nå. og den må bort..... Har et Asus P5W Deluxe 775 LGA Intel Core2 duo E660 ATI radeon x1950 Pro Endret 2. september 2009 av xtrail2 Lenke til kommentar
xtrail2 Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Hei Prøver igjenEr det noen som vet hva som kan gjøre at jeg ikke får bilde etter instalasjon av Windows 7.(Har prøvd 32 og 64 Bit) Har bilde hele tiden under inst. Instalerer Windows 7 fint helt til den restart og kommer til den siste klargjøring av vindows oppsett. Har prøvd og starte i sikker modus men da får jeg beskjed om at maskinen må restartes for klargjøring av Windows ikke kan gjøres i sikker modus. Får ikke noen meldinger av noe slag ???? Mitt skjermkort skal jo takle win 7. Kjører Windows Vista nå. og den må bort..... Har et Asus P5W Deluxe 775 LGA Intel Core2 duo E660 ATI radeon x1950 Pro Endret 3. september 2009 av xtrail2 Lenke til kommentar
TCi Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Fungerer valget for VGA i oppstartmenyen for Windows (F8)? Om ikke kan du prøve et annet skjermkort om du har et liggende. Lenke til kommentar
xtrail2 Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Løst. Har koblet maskinen til TV så når jeg instalerer win 7 så blir TV ble satt opp som hovedskjerm. Slo på TV og der var det bilde, så det var bare og sette monitoren som hovedskjerm.. :!: Takker for svar... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå