The Ghost Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Henter den nye nyeste bilen min neste helg, den har et stort skilt i front, på størelse med vanlige skilt, det jeg da lurer på er hvordan får jeg tak i sånne små skilt ? Sånn som det er plass til her: Har også sett noen som ser ut som om de er klistret på som er enda litt mindre, men litt lengre. Dere ser sikkert problemet mitt, er ikke særlig pent: Lenke til kommentar
gxi Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Er ganske sikker på at slike skilt er noe man ikke får tak i lengre i Norge. Dvs. kjøper du NYE skilt, så er det de tynne, litt mindre enn før, plastskiltene du får. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Jeg jeg bestiller et klistremerke som er beregnet på biler fra et styling firma så det ser ut som et norsk skilt med mitt reg nummer, er det da godkjent å bruke det sålenge man kan feste oblat på det osv ? Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Det er det dessverre ikke, kun skilt fra vegvesenet som er gyldig. En fordel med disse er at man kan feste de med strips, slik at f.eks. det å endre til showskilt går lett som en drøm. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Tidligere kunne man sende inn søknad om å få lite skilt hvis det var en veldig spesiell grunn som lå til veie. F.eks at motor fikk for lite luft, plassmangel o.l, men nå har Statens Vegvesen, som KVTL sier sluttet med dette. Det du derimot kan gjøre, er å dra på Småtroll eller annen butikk som selger barnevogner, barneklær etc og spør om de selger barnevognsskilt. Dette kan du montere på bilen din. Det er ikke lov, men du får i hvert fall lite skilt. Har diskutert dette før i forbindelse med dokumentfalsk, og egentlig kommet frem til at det ikke er forfalskning, men kopiering av offentlig dokument/eiendom (er vel slik at staten eier skiltene dine). Så da vet du hva du eventuelt risikerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå