Gå til innhold

Ny bærbar PC! trenger 1 min hjelp :)

Anbefalte innlegg

Hei!

Skal kjøpe meg bærbar pc så fort som mulig. Har sett en del på en Fujitsu AMILO Xi 3670 ---> Her er den :) <---

Er denne bra? Bruksområde er spilling, (football manager 2009, the sims 3 osv..), skolearbeid (sannsynligvis ikke alt for mye frem og tilbake til skolen, men her hjemmefra..), kanskje litt basic videoredigering (har ikke profft videokamera elns..), og generell bruk, som surfing på internett, msn og lignende.

Hva er det som evt. ikke er bra med denne? Takker for svar :innocent::thumbup: :!:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En venn av meg kjøpte en sånn amilo (ikke helt samme modellen). Den vart klikk med en gang. Alt funket ikke. Han kunne ikke spille av lyd, så gikk skjermdriveren hans. Den har også blitt veldig treig. Og han spiller ikke så mye, men counter strike 1.6 hadde han av fps og i warcraft 3 fikk han plutselig 4:3 format.

Jeg vil anbefale Acer(5930 o.l) Jeg en gammel modell selv og mange spill funker i tillegg til at jeg har lastet ned en del og også brukt photoshop og ellers mange bilder og film jeg har filmet selv. Det hakker litt i sony vegas og premiere pro om du har en del på harddisken men om ikke, funker det! (.mts filer AVCHD)

Jeg vil anbefale denne. Hatt den i ett år nå.

Lenke til kommentar
Den virker som en flott allrounder. Men veier 3,9kg.

Assmund-k: Man har garanti.

Selvfølgelig har man garanti, men er det ikke kjedelig å måtte sende PC'en på reprasjon annenhver måned. Det er også med tanke på at mange ikke har backup på mange av tinga som du liker og da kan de plutselig bli slettes ved en feil..

Lenke til kommentar

Trådstarter bes lese igjennom Retningslinjene for denne kategorien, som er å finne i toppen av denne kategorien.

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst ta hensyn til dette neste gang.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...