Klossmajoren Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 hei, jeg lurer på om noen vet når ipod touch 3G kommer ut, den har kamera, mye bedre lyd på høtaleren osv.... men når kommer den til norge? jeg har hørt at den kommer i november, men er ikke helt sikker! Lenke til kommentar
LFL Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Ser ut som den er i norge komplett.no Lenke til kommentar
Victorawrr Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Den nye iPod touch 3G (som jeg skriver med nå) har ikke kommet i butikkhyllende enda, men du kan bestille den fra apple.no. Den har ikke kamera, desverre, men den har gps og talestyring. Lenke til kommentar
Truster Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Som victoria sa så ekke de i butikkhyllene ennå. 8 GB er ute i eplehuset. men ifølge ansatte ved eplehuset sa de at de ikke får det før kanskje neste uke :/ og eplehuset tilhører jo apple ell no sånt. så de burde jo være en av de første som får det:P bestilte fra apple.no på fredag og får den etterpå så tror det er lettest å kjøpe derfra Endret 12. oktober 2010 av Truster Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå