SteffenMA Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Kom over denne Onkyo TX-SR507 hjemmekinopakke Ser den er ganske så billig. Hva tror dere? Kaster jeg bare bort 5000,-? Nå er det ikke musikk som er viktig, det har jeg i bilen. Så det blir mest film. Jeg likte designet på høytalerne forsåvidt. Edit: Fikset link Endret 3. september 2009 av SteffenMA Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Oppmedseg Lenke til kommentar
Beetlebum Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg melder meg på denne! Det ser jo absolutt ut som et knallkjøp, men skulle gjerne visst litt mer om kvaliteten. Lenke til kommentar
SteffenMA Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Dette er visst en pris som er fast ifølge netonneet, så da har jeg god betenkningstid. Men tror jeg benytter meg av det ja Lenke til kommentar
Beetlebum Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Jeg har ikke noen betenkeligheter når det gjelder Onkyoen, men Andersson-høyttalersettet hadde jeg likt å høre noen meninger om... Ingen som har Andersson her? Har for eksempel de innebygde subwooferne noe å stille opp med i forhold til en separat sub? Og er det ikke fare for mye udefinert/rotete bass, når alle fire elementene skal spille samtidig? Endret 6. september 2009 av Beetlebum Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Virker jo som et kjempetilbud, ble veldig fristet nå. En separat sub kan man jo gå til innkjøp av etterhvert. Lenke til kommentar
Howard Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Det virker som en pakke som gir mye for pengene! Bare recieveren alene koster 3000 kroner, så høyttalerne må være enormt dårlige om de ikke er verdt 1700 kroner til sammen. Dessuten ser jeg også at NetOnNet selger en lignende pakke med mindre høyttalere til 2500 kroner. Ut over det kjenner jeg ikke til Anderson-merket (det må forskes på!), men Onkyo er jo sjelden noe ræl Lenke til kommentar
Beetlebum Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Ja, det er godt å se at flere enn bare trådstarter og meg synes at dette er et godt tilbud. Hvis noen vet/får vite noe om disse høyttalerne så vær så snill og gi lyd fra dere. Det kommer vi til å sette pris på. (og sannsynligvis NetOnNet også ) Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 (endret) Jeg har også sett endel på netonnet sine hjemmekinopakker, jeg har inntrykket av at du får mye for prisen med greie recievere, men ikke kremen av høytalere akkurat. Jeg ville også ha sett på denne pakken: http://www.netonnet.no/index.asp?iid=199973 5.1 system med 7.0 reciever som støtter to høytalere ekstra dersom en vil ha det i fremtiden. Endret 12. september 2009 av Barry White Lenke til kommentar
Barry White Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Her ser dere et par brukeranmeldelser av Andersson L6 høytalerne: http://alatest.no/anmeldelser/hoytalere/an...o3-32518094,35/ Lenke til kommentar
proaudio Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 selv om brukeromtalene er gode er jeg fortsatt litt skeptisk. jeg lar meg friste av billigserien til yamaha på netonnet: http://www.netonnet.no/index.asp?iid=199973 Da får du med sub. Tror ikke det er noe dårlig valg. Eller hva med en Dynavoice pakke? AAAAAAAAARGH, det er for mye å velge i !!! LOL xD Lenke til kommentar
Beetlebum Skrevet 14. september 2009 Del Skrevet 14. september 2009 Noen få og korte brukeranmeldelser av L6 Center og gulvhøyttalerene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå