w00pla Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 men det hjelper deg jo bare litt hvis du ikke har IQ til å gjøre det systematisk Lenke til kommentar
fet kursiv Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Å gå systematisk gjennom en femsifret binær tallkode krever ikke så mye IQ. Men det er ingen vits det når man får svaret av spillet... Lenke til kommentar
w00pla Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 vel, det har seg nå slik at jeg har sett en stakkar sitte med den koden, hatt 4 siffer rett plassert og fremdeles ikke greid å knekke den....that's IQ! Lenke til kommentar
CerveZa_ Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Jeg syns det var ganske simpelt, enkelt å komm seg gjennom det, etter hvert kom det bare melding om at "you're done here" også ble jeg kasta ut og kunne lagre, selvfølgelig kan jeg komme inn igjen etterpå men... Lenke til kommentar
fet kursiv Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 dual desert eagle er konge. bruk invisibility koden og samurai-sverd til å få agenter til å slippe pistolen sin 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå