Spirograf Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Hva er egentlig forventet leveringstid når man har bestilt et produkt? Nå er det langt over en måned siden jeg bestilte ADSL fra Telenor, men enda har de ikke greid å få ut fingeren og oppgradere sentralen. Hvor vanskelig kan det være, og hva kan det egentlig koste dem mot for hva de vil tjene på at jeg betaler for det? Skulle nesten tro at folk som ligger inne med bestilling ble prioritert, men det virker ikke sånn... :sad: Lenke til kommentar
maxmhz Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Med meg tok det 2 veker. Men med kamertatene mine har det tatt over 2 måneder! Lenke til kommentar
Sindre Skrevet 24. januar 2002 Del Skrevet 24. januar 2002 Det variere jo veldig på hvorfort du får det, jeg fikk det etter en måned en kamerat av meg har ventet i over 1 og en halv måned og så fiksa de det første problemet, men da hadde det vært en annen feil hehehe. men 2 andre jeg kjenner fikk det til første dagen. å og oppgradere en sentral er jo sikkert litt mer jobb enn å føre på noen tall som de har gløm å lagt inn eller noe lignende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå