Trikrin Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Har tenkt tanken en stund, men i dag fant jeg ut at det var en ny patch til BF2 med nye maps. Har funnet fram Logitech Sidewinderen min, og skulle til å installere Battlefield 2. Men det er jo ingen CD-er i coveret? Manualen med serienummer ligger der, men hvor får jeg tak i CD? *host* Piratbukta? Lenke til kommentar
kjermy Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Du kan ty til piratbukta, men om du laster det ned, må du cracke det for å spille uten CD, og om jeg ikke tar feil, kan man ikke spille BF2 online med crack Lenke til kommentar
Trikrin Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Nevermind. Etter å ha gått igjennom omtrent alle coverne, dukket disken opp! Hurra! Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Du kan ty til piratbukta, men om du laster det ned, må du cracke det for å spille uten CD, og om jeg ikke tar feil, kan man ikke spille BF2 online med crack Du må ikke ty til crack når man har CD-key Bare å kjøre en helt vanlig installasjon da vettu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå