MrBjoern Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Og der sporet det jo ganske av fra trådens egentlige tema.. Hvorvidt trådstarter måtte være homofil, bifil eller heterofil pr definisjon er i mine øyne likegyldig. Greien er at han ønsker å utforske kompisen sin sexuelt, og spør oss om hvordan han burde gå frem. Så, for å svare trådstarter. Jeg har vært i samme situasjon selv. Det nesten viktigste er at du kan stole på kompisen din. Ikke bare når det gjelder at han ikke vil plapre om det til alle (om du ikke ønsker det) men også at dere begge klarer å være venner etterpå. Der failet jeg. Om jeg var i din situasjon nå, så ville jeg bare ha hintet litt. Evt sagt rett ut at jeg hadde hatt lyst til å prøve noe med en gutt en gang. Kanskje ikke den "Hei, vi må prate sammen" samtalen. Men mer sånn, at man bare vrir samtalen naturlig inn på det mens dere holder på noe annet. Du får nok uansett en relativt rask tilbakemelding på hva han synes om det. Og, lykke til. Don't forget, safe sex. Lenke til kommentar
karlh1802 Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 Det er riktig at trådstarter overhodet ikke spør om legningen sin. Han spør om hvordan han skal gå fram for å få utforska kompisen sin, og har i og for seg allerede tatt valget om han vil utforske kompisen sin. Det er selvsagt beklagelig at tråden har blitt sporet av, men det er en viktig diskusjon å ta. Kanskje vil trådstarter føle seg sikrere og få bedre sex hvis han leser tråden her. Men jeg beklager hvis det fører til at han ikke tør å følge følelsene sine. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 23. september 2009 Del Skrevet 23. september 2009 For all del, er enig med deg. Så absolutt. Eneste er at omtrent samtlige diskusjoner som tar for seg homofili på en eller annen måte ender opp i enten "homofil vs homosexuell" debatten, "homofili naturlig?" eller "homser burde ikke få ha barn". Viktig å ta opp disse tingene, men jeg foreslår en egen tråd til det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg