Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Er det noen som vet navnet på denne bilen?

JegErMeg1

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Har tenkt på å gå til anskaffelse av en amcar ganske snarest, og det er en viss type bil jeg er ute etter.

Problemet er at jeg ikke vet navnet på bilen jeg falt for, så jeg lurte på om kanskje noen av dere der ute vet navnet på den? Samt årstallet for produksjon.

Her er da et bilde av baksiden på denne bilen :

post-199877-1251909843_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ganske sikker på at det er en Cadillac, litt usikker på modell, regner med at det kommer snart :)

en Cadillac Coupe deVille tror jeg, usikker på årsmodell...

Det ser ut til å stemme det gitt :) Men jeg er fortsatt ikke hundre prosent sikker. Jeg skal sjekke det opp mer nøye , og hvis du finner ut at dette er en annen modell, eller at denne stemmer 100 % med det du sa, så ikke nøl med å si ifra!

Fant forresten et ''før'' bilde av denne bilen som jeg ikke fikk vedlagt, så jeg legger heller ved linken:

http://img262.imageshack.us/img262/9034/mypics5344.jpg

Kan ikke huske de lysa der, men synns den minner veldig om 89" Eldorado, bare baklysa jeg ikke får til å stemme. Kan jo hende den er custom ? :p

Vel, han som eier den har visst hatt den på lakkering, mer enn det er jeg ikke sikker på.

Men uansett, takk for hjelpen.

Lenke til kommentar

er ikke akkurat den letteste bilen å finne, veldig lite som skiller seg ut og utrolig mange biler med samme utforming og ca samme tak,vinduer og felger, hvis felgene i det hele tatt er orginale.

ikke har den en figur på panseret heller, det tyder på at den enten har knekt av eller at den ikke skal ha det...

hvis man f.eks ser på Cadillac Coupe deVille, 1986:

cadi.jpg

den er veldig lik, men f.eks lista er ikke det samme, den mangler i "sving" ved bakruta og litt annet småtteri.

slikte små forskjeller er det på hauger av biler...

ingenting mer du vet om bilen?

motor, interiør(luksus- standard- eller familie-stil?),

Endret av aklla
Lenke til kommentar

hvis du ser på baklysene, så er de splittet i 2 vertikalt på bilen TS vil ha, det er det ikke på noen av de Oldsmobile som er vist/linket her...

sier ikke at det ikke er Oldsmobile, men antagelig ikke samme årsmodell/modell som er vist her...

Endret av aklla
Lenke til kommentar
Jeg har kommet frem til at det er en Oldsmobile Cutlass. Men fortsatt usikker på årsmodell.

9738-1984-Oldsmobile-Cutlass-Supreme.jpg

lrmp_0904_01_z%201984_oldsmobile_cutlass%20rear_view.jpg

Tusen takk for hjelpen, folkens!

Dere har rett i at det er en oldsmobile.

Søkte litt rundt etter at dere nevnte det, og fant fram til at der var en 86'' modell.

Endelig vet jeg hva jeg ser etter! :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...