MaKo0 Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Ja, kameraten min har byggd seg data.. Vi la inn WinXp pro og la inn hovedkort driverne når den ba om og reboote så sa vi så klart JA, men så slutta den bare.. Vi prøvde og slå på, vifta funka cd-rommen starta men harddisken sa ingen ting og skjermen var HELT svart Noen som kan gi oss noen gode idër?? Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Vi prøvde og slå på, vifta funka cd-rommen starta men harddisken sa ingen ting og skjermen var HELT svart Kan du høre at harddisken spinner rundt? Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 prøv å skift skjerm så du finner ut om det er skjermen det er noe galt med... Lenke til kommentar
Lone*Desert-Fish Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Hei hei. Kameraten din har bygd seg en data ja. Har du en data selv da? I såfall, og hvis den har mange likheter (samme socket CPU, samme type RAM: ddr/sd) kan du jo ta med din data til han, eller hans data til deg så tester du hans deler i din og/eller omvendt. Altså deler som RAM, CPU skjermkort og hard-disk. Lykke til hvertfall :wink: Lenke til kommentar
MaKo0 Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2003 Jeg har selv ja. kameraten min sin starter noen ganger og noen ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå