the_joker Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Lurte på om noen hadde tips om gode bilspill til PC? har prøvd de nyere Need for Speed spillene men var ikke særlig imponert. kunne godt tenkt meg å prøve noe i samme stil som Forza og Grand Turismo. alle forslag vil være til stor hjelp Lenke til kommentar
Sovende Panda Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Test Drive Unlimited? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 FlatOut er vel litt mer offroad og slikt, men uansett er det et knall bilspill. Samme gjelder 1nsane; Offroad men knall bilspill. Race driver GRID er også ganske skøy. Lenke til kommentar
Richard_S Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Race07 med stcc og gtr evolution Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...amp;hl=bilspill https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...amp;hl=bilspill Lenke til kommentar
huffadhemi Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 (endret) Det kommende Need for Speed SHIFT er vel noenlunde i GT/Forza klassen hva kjøreopplevelse og karrieremodus gjelder. Ellers har man gamle travere som GTR2 og GT Legends. Richard Burns Rally er en sikker vinner hvis du liker rally. iRacing er en fantastisk opplevelse. Edit: Prøv det gratis en måned. nKPro likeså selv om det er et rullende beta prosjekt. Ha en fin dag. Endret 3. september 2009 av huffadhemi Lenke til kommentar
fugletiteren Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 trackmania. google det så finner du det det er gratis (finnes en kjøpeversjon) og er veldig bra Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Kan gi en tilbakemeldig angående N4S - Shift senere. Fikk det idag :-) Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Det kommende Need for Speed SHIFT er vel noenlunde i GT/Forza klassen hva kjøreopplevelse og karrieremodus gjelder. Nope.... har akkurat spillet litt shift og det er en av de dårligste bilspillene jeg har vært borte i. Samme gjelder forrige nfs også. Flatout, Forza 2 og Live for speed er de eneste spillene jeg har vært borti med mer realistisk kjøring. Flatout er ikke veldig realistiskt, men det går ann å kjøre iallefall... Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 (endret) Har rotet en del med manuell konfigurering i shift nå. Virker nesten som at styringen i spillet er "fucket" Altså kontrollen på bilene. Men som sagt har rotet og eksperimentert en god del nå og det kommer seg nå. I alle fall mye bedre enn Pro street som er ess. Laget til en video fra Shift. Se filmen hos Youtube Etter å ha testet ut Shift en del timer igår og inatt så viser det seg at shift med gamepad er håpløst. Det virker nesten som at de har laget spillet for de med wheels. Heldigvis så har jeg G25 som jeg måtte få frem og prøve. Etter og ha valgt G25 i menyen i spillet og gjort et par finjusteringer så kan jeg ikke si annet enn at Shift er RÅTT og spille. Spesielt med ratt som G25. Endret 18. september 2009 av Cruentus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå