Jaudu Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg starta nettopp Gears of war, og fikk disc unreadable (ikke noen bombe) cden er ikke gammel, og helt ripefri! så trykka jeg ok, så ble jeg kasta ut av spillet, og fikk et svart bilde med masse skrift osv, og sto Error code E71, hva forårsaket dette? jeg resarta boxen og deretter funka det helt fint, men er redd for det kommer igjen. flere som har fått denne koden, det var den nederste kvartdelen til høyre i ringen som lyste rødt. Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 E71 betyr vanligvis problemer med dashboardet, men hvis du ikke har noe mer problemer så hadde jeg ikke bekymret meg nevneverdig. Lenke til kommentar
Datass Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 E71: Dashboard Error - Error within Xam.xex: possibly a dashboard update error, Check below in the "Console Reset Codes" for instructions. If that does not work there is no other solution and the console must be sent back to MS for repair. Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 E71: Dashboard Error - Error within Xam.xex: possibly a dashboard update error, Check below in the "Console Reset Codes" for instructions. If that does not work there is no other solution and the console must be sent back to MS for repair. den har liksom begynt og fryse 1 gang i timen, ofte flere ganger enn det, noen ganger minde, mange ganger fryser den i oppstart, der xbox symbolet vises Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Vel, hvis det skjer hele tiden, så må du sende den til Microsoft, som nevnt over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå