lo0ser Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Hei, jeg bruker for det meste Paint Shop Pro til å redigere mine digitale bilder. Nå har jeg version 8 installert. Det jeg lurer på, det er en watermark funksjon, men jeg klarer å ikke å lage en Watermark som kommer frem på bilde på skjermen, det vil jeg gjerne, da jeg har tenkt å legge ut noen bilder på nette, men vil ha en tynn gjennomsiktig tekst som viser hvem som eier bilde. :o Noen som vet hvordan jeg gjør dette? Mvh Rolf Lenke til kommentar
Guybrush Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Den watermark-saken tror jeg bare er til å legge til copyright info i bilde-filen din. Ikke å til synlige vannmerke... Det enkleste du kan gjøre er å lage et ny layer. Legg inn det vil vil der. F.eks. et bilde eller noe tekst. Sett Opacity til 10% eller noe... Bare spør hvis det er noe du lurer på Lenke til kommentar
lo0ser Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2003 Ja du må gjerne komme med en litt mere detaljerende forklaring For jeg har ikke sååååå greie på PaintShopPro at jeg kan noe om layer? hehe.. Jeg har mest brukt det til å beskjære bilder, og endre farger etc.. Men ikke så mye mere utover det, så kjempe fint om du kan forklare litt mere På Forhånd Takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå