Ottesen Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Hei Har et rart problem, har lagt inn win7 for ca uke siden og er mega fornøyd. Men har en ting som irriterer meg og som ikke hende på xp'n. Har skjedd 3-4 ganger alt, og skjer på nattan. Når jeg våkner på morran\dagen så har windowsen skudd seg av og når den prøver å boote finner den ikke harddisken min som win7 er på. Den finner alle andre harddiskene. Så tar jeg ut alle dem andre og da finner den boot disken. Så setter jeg i alle igjen så er den helt ok. Harddisken finner jeg i bios hele tiden, boot rekkefølgen er riktig. Hva kan det være ? Endret 2. september 2009 av Ottesen Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hovedkortet ditt sikkert som fusker med hibernation. Slå av hybrid sleep ved å åpne en elevert cmd prompt. Bruk kommando: powercfg -H off Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 Fant ut hva det var, ene harddisken som var helt på grensa til å streike. Den tok kvelden 2-3 dager etter denne tråden Takk for svar Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Kanskje du skulle sette innlegget ditt som [LØST] da ... Lenke til kommentar
Ottesen Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 Kanskje det ja... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå