Jakoozie Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Rå og guttural action, men holder det mål? Les mer Lenke til kommentar
Gibblay Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Rå og guttural action, men holder det mål? Les mer Bra anmeldelse og jeg sier meg helt enig i den. Det som jeg liker aller best ved denne serien er den til tider uhyggelige stemningen. Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Svært skuffet over dette spillet. Det okkulte har jo gått helt av skaftet, og alt overnaturlig skal selvfølgelig lyse grønt. Dette spillet holder ikke mål mot dagens spillmarked, og t.o.m. RTCWS banker dette spillet så det synger. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Det er lenge sidan, men etter min hukommelse synest eg RTCW var ganske bra. Om dette er dårlegare blir det vel neppe kjøpt. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Prøvde dette på PC i helgen hos en kompis. Imo så synest jeg dette var veldig kjedeligt, ensformig og alt for overdrevent. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Jeg ble positivt overrasket over dette spillet, da jeg synes RTCW er et enormt dårlig spill og fordi jeg generelt ikke liker at det er blandet overnaturlig fanteri inn i Wolfenstein-serien. Men mot formodning har jeg koset meg masse med spillet og spilt det fra start til slutt. Historien er like tykk som gammel melk, men den gjør jobben sin. Alt i alt et veldig underholdende spill. edit: Det skal fram at jeg spilte dette på pc og ikke xbox. Endret 3. september 2009 av Nyhus Lenke til kommentar
gsn Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Likte spillet sånn greit nok, men jeg brukte seriøst "Veil" konstant. Så 80% av tiden gikk jeg rundt med ett grønt "slør" over skjermen, dette er jo egentlig ikke helt ideelt. Utover det likte jeg spillet. Ville nok ikke gitt det 8/10 men det er godkjent Savner litt de hemmelige rommene bak hakekorsene fra originalen, selv om man må på gulljakt i dette også =D Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Svært skuffet over dette spillet. Det okkulte har jo gått helt av skaftet, og alt overnaturlig skal selvfølgelig lyse grønt. Dette spillet holder ikke mål mot dagens spillmarked, og t.o.m. RTCWS banker dette spillet så det synger. Helt enig. Dette spillet føler jeg fortjener maks 6 / 10 hos meg. Var pc versjonen jeg fikk prøvd men regner med den er identisk med xbox versjonen. Lenke til kommentar
GrevenLight Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Har ennå ikke fått prøvd det men så det i butikken for litt siden Frister og ta en titt på det, men orker ikke kjøpe det når det er så dyrt. Lenke til kommentar
Radial Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Wolfenstein er en skuffende opplevelse, selv om singelplayer er vesentlig bedre enn multiplayer. Svært mange forbinder denne serien først og fremst med ypperlig multiplayer - og da blir det liksom litt underordnet hvordan spillets singelplayer fortoner seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg