EnLigther Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hei alle sammen! 1. Noen som vet hvor lang tid det tar fra enn pakke er sendt fra Zavvi til den havner i postkassa? 2. Hvilke nettbutikker kjøper dere spill fra? Mvh -E- Lenke til kommentar
Merko Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hvor er denne såkalte Zavvi butikken? Om den er lokalisert i Norge tar det sikkert ikke mere enn 3-5 virkedager før du får pakken. Selv kjøper jeg lite spill, men om jeg handler ting på nett er det ofte Komplett.no er stedet jeg handler. ellers er jo GameZone.no stedet Lenke til kommentar
EnLigther Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Hvor er denne såkalte Zavvi butikken?Om den er lokalisert i Norge tar det sikkert ikke mere enn 3-5 virkedager før du får pakken. Selv kjøper jeg lite spill, men om jeg handler ting på nett er det ofte Komplett.no er stedet jeg handler. ellers er jo GameZone.no stedet http://www.zavvi.co.uk/zavvi/home.dept Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå