WheelMan Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 17 innlegg flyttet hit fra Hardwarekaféen etter ønske fra brukerne. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Spille i helgen /ikveld da? Skal få med meg noen kompiser og. Deathmatch serveren. Hva er IP adressen til DM serveren? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Spille i helgen /ikveld da? Skal få med meg noen kompiser og. Deathmatch serveren.Hva er IP adressen til DM serveren? Er med jeg. Det er samme IP. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Håper vi kan skrape sammen en gjeng slik at vi kan spille litt i kveld Jo flere folk, deste gøyere blir det Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Håper vi kan skrape sammen en gjeng slik at vi kan spille litt i kveld Jo flere folk, deste gøyere blir det Ja, uten tvil. Legg IPen + beskrivelse i signatur! Lenke til kommentar
TMWH Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Tenkte jeg skulle spille litt, noen som kommer/ er der? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Tenkte jeg skulle spille litt, noen som kommer/ er der? Jeg er med, men kommer ikke innpå akkuratt nå.. Er det bare meg? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 skal bare mekke om på Ubuntu server Kommer online ganske snart Lenke til kommentar
Fred7555 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Får bare "Serveren svarer ikke" jeg Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Server er online igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå