Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Det motsatte kjønn er mer tiltrukket av meg enn noen gang tidligere!

Anbefalte innlegg

Hei.

Skal gjøre dette kort, da jeg har det litt travelt. Er høy, mørk, slank (atletisk) og tar høyere utdannelse. I tillegg har jeg min egen leilighet og flott bil. Er 22 år gammel. Etter jeg klipte meg forleden, så har jeg merket en ENORM respons fra det motsatte kjønn. Merker at flere ønsker øyekontakt. Også de jeg går forbi på gata, snur seg og ser etter meg. Jeg liker tilværelsen jeg er i nå. Jeg føler at jeg er i en situasjon med mye makt. Men kan altså denne ène visitten hos frisøren ha medført i dagens realitet for meg?

Merker at jeg ikke har noe problem med å måtte få den jenta jeg har lyst på. Nå har det seg jo, som i alle slike tilfeller, seg slik at jeg har truffet en aldeles nydelig og pen jente som er fornuftig og fantastisk på alle måter. Jeg tror jeg er forelska, og jeg kan ikke unngå å se at hun fikler med håret sitt og rødmer litt hver gang vi snakker sammen. Bør jeg bli sammen henne, eller fortsette singellivet med sus og dus? Ønsker jo tross alt snart å slå meg til ro med ei flott jente, og jeg tror jammen meg dette er jenta! Tenker på henne døgnet rundt, men har kviet meg litt til å ta steget med å be henne ut osv.

Alt av respons mottas med stor takk! Negative innspill er ikke ønsket!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva er det du egentlig lurer på? Tviler på at det bare er hårklippen som bare har endret ALT, men gjennomgikk en noenlunde samme situasjon selv og det jeg kom fram til er at man føler seg mye mer selvsikker og komfortabel med sin nye "stil" at det vises utad i form av positivitet og glød - som er tiltrekkende.

Resten av posten din kan ingen bortsett fra deg selv hjelpe deg med, du vet hva du føler og hva du innerst inne vil.

Lenke til kommentar

Vanskelig for oss på et forum som hverken kjenner deg eller denne jenta å kunne gi deg noen konkrete råd på hva du skal gjøre.

Mitt eneste råd vil være at hvis du virkelig liker denne jenta burde du gå for det. :) Funker det ikke, dropper du det. Funker det, så har du jo funnet deg ei jente.

Det eneste jeg kan garantere deg er at du kommer til å angre som en hund i ettertid hvis du virkelig liker denne jenta, men ikke gidder å gjøre noe med det fordi du nå har litt ekstra oppmerksomhet fra jentene.

Mye bedre å prøve seg nå, og kanskje feile, enn å droppe det, miste jenta og angre senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...