Howard Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Microsoft trekker seg nesten helt ut av markedet for MP3-spillere – bare Zune HD lever videre. Les mer Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Tror dette var en god ide. Ingen av de Zune spillerene er noe særlig fryd for øyet, og design selger. Tror og håper at Zune HD vil bli en slager Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hvor er du Zune HD? Hvor er du? Jeg vil ha deg. Lenke til kommentar
laurell Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Toast is pimp. Les http://www.audiovisuelt.no/artikler/zune_hd_er_lansert/71336 Markedet har godt av litt konkurranse der ute, litt synd at de har kuttet serien. Lenke til kommentar
Morghus Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Syns ærlig talt at Zune HD har noke av den mest sexy hardwaren eg har sett nokensinne. Liker slik stil :3 Og herlighet, ja, dump tulle-produkt, sjølv om dei visstnok skulle vere ganske gode Lenke til kommentar
lakrisnisse Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Syns ærlig talt at Zune HD har noke av den mest sexy hardwaren eg har sett nokensinne. Liker slik stil :3 Og herlighet, ja, dump tulle-produkt, sjølv om dei visstnok skulle vere ganske gode Driter egentlig en lang marsj i det, så lenge butikkene her i landet får fingen ut og begynner å selge Zune HD :-) Må dog igjen få si at jeg er fantastisk fornøyd med min Zune 80 Gb spiller. Også enig i at Zune HD'en er ett fryd for øyet. swank Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Vil du savne spillerne i Zune-serien? Del gjerne dine meninger med oss andre i forumtråden nedenfor. Jeg ble sittende igjen med et spørsmål da jeg leste dette i artikkelen... Hvordan kan vi savne den da Microsoft aldri har gitt oss den her til lands? Lenke til kommentar
007CD Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Det er alltids litt grå import ser du Uansett, kommer ikke til å savne den, vil ikke betale eple skatt og heller ikke leve med MS bugs så jeg titter mer på konkurrentene til begge to når jeg skal handle. Om nødvendig, Kina kopiene. Lenke til kommentar
Norwayfish Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 æ synes at disse har fremtid. vi har mobilforbudt på skolen(ssef holde ingen seg på det) men det hadde vært finnt og hadde en allinone mp4. ipod touch er eneste alternativ ellers og det ingen får meg sida den er aple Lenke til kommentar
Eirrun Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Håper bare at microsoft lager en Zune mobil som ser dønn ut som den der, men med andriod operativ system, men de ville vel laget den med windows mobile.. Uansett ville den blitt en meget god utfordrer til alle telefoner når det gjelder design Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Grunnen til at de fjerner dem, sett fra forretningsperspektivet mitt: Teknologiverden på andre siden av Atleanteren ler av Zune på grunn av salget, og noen av meningene om designet. CNet spurte til og med når de skulle gi opp, og innse tapet mot Ipod. Derfor må de kvitte seg med alle produkter som sier "patetisk" til sluttbrukerne; de gamle Zune-spillerne altså, og KUN ha det "nye" Zune-imaget på markedet. Det får meg til å tro at det kommer erstatninger, som er bedre. I det minste håper jeg det, ettersom jeg har lyst på en Zune 80, bare med bedre skjerm. Lenke til kommentar
elfstone Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Har holdt meg til iRiver og Sony så langt. Men må si at det frister sterkt med Zune HD nå...... Lenke til kommentar
Qwertyytrewqx Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Har holdt meg til iRiver og Sony så langt. Men må si at det frister sterkt med Zune HD nå...... Sony fortsetter sterkt med gode spillere. Får nesten litt lyst på en selv, om bare ikke pengene begrenset meg. http://www.engadget.com/2009/09/04/video-h...ey-mouse-audio/ ... ZHD tror jeg faktisk jeg får meg ganske kjapt. Hvis alt går som det skal, legger jeg ut førsteinntrykk her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg