Gå til innhold

Hvor kan jeg finne The elderscrolls 2: Daggerfall???

Anbefalte innlegg

Jeg har sett i alle mulige butikker, og jeg kan bare ikke finne det :shrug:

Jeg fikk lastet ned en versjon fra www.staregry.com , men alle oppdragene i guilds, taverns og mainquest var rippet bort :cry: (Vilken idiot er det som rippet det spillet? Hva er vitsen i å løpe rundt i en verden dobbelt så stor som de britiske øyer uten oppdrag å utføre? Man går lei av å banke uskyldige borgere og vakter etter vert...)

Hvis det er noen som vet hvor man kan få tak i dette spillet... Nytt, brukt, brendt , downloadet(har intrykk av folka på forumet er liberale på slikt), eller en annen måte, er det fint om dere gir meg et tips :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har Morrowind og Tribunal, og skal kjøpe Blood Moon :yes:

Men Daggerfall er bedre, i det minste på lik linje med Morrowind.

Større frihet. Du kan svinge sverdet med musa... Større verden. Flere valg under mainquest. osv... Morrowind er plankekjøring i forhold :yes:

Lenke til kommentar
Du finner det ikke butikken fordi det er et gammelt spill, kjøp heller Morrowind

Om ikke du gjør det, så er det normalt å ta fatt i et litt eldre spill i balnt. Gamle spill er veldig ofte mye bedre. Kanskje han hadde ødelagt den gamle CD-en, og hadde lyst til å spille det igjen. Hva skulle han gjort da? Jeg var nesten for liten til å spille det på Daggerfalls tid, men hadde jeg skulle dømme ut fra hvilket spill som høres best ut (har spilt Morrowind da), så hadde dte blitt Daggerfall, helt klart.

Synes han skal få lov til å kjøpe det istedet for Morrowind jeg. :yes:

Til emnet: Nei, jeg vet dessverre ikke noe mer enn at store spillbutikker gjerne har slikt. Må stikke nå, men sjekk hos www.play.com eller www.amazon.co.uk, kanskje.

Lenke til kommentar

Det er ikke usannsynlig at Spiderman har det inne. De tar inn bruktspill, fant Gabriel Knight 2+3 der for 49,- (eska var litt slitt bare). Butikken er i Oslo og mange andre byer, prøv www.spiderman.no, vet de har web-bestilling også-

Lenke til kommentar

Så vidt jeg vet er rippen han allerede lasta ned ulovlig den eneste rippa versjonen. På den tida (1996?) var modemtrading mye mere utbredt enn internett, og gruppene prøvde å holde rippene under 100Mb for raskere ned/opplasting. Det var ganske uvanlig med CD-spill for så lenge sida,

så dermed måtte de fjerne nesten alt innholdet i spillet for å holde grensa.

Ingen ripper urgamle spill og re-releaser dem nå.

IDSA (en slags spillbransjens RIAA) har raida underdogs for lenge sida og bedt dem fjerne downloads til de meste kjente og populære spillene (monkey island, indiana jones, daggerfall, alle sierra-spillene osv) pga copyrights og trussel om rettssak. Underdogs har enkelt og greit føyd seg da de ikke ser noen vits i å slite seg gjennom en rettssak og betale masse penger for noe som er en gratis tjeneste likevel.

Dette gjelder de fleste andre abandonwaresidene også desverre..noen få mindre sider man finner med google hvis man er heldig.

Lenke til kommentar

Jeg ville heller hatt et Re-release av Daggerfall enn den nye utvidelsen ved navn Blood Moon, hvis jeg kunne velge hva de skulle lage...

Jeg har fullført Morrowind, og har startet litt på Tribunal, men spillet har ikke like stor gjennspillings verdi for det er de samme oppdragene man får vær gang... Ikke tilfeldige generte quests som I daggerfall.

Jeg kan få tak i det på ebay... Hvis det er en fra UK blir det ikke sååå mye i frakt :shrug: Men siden jeg ikke er 18 år enda må jeg få moren min til å gjøre det :( Og hun vil ikke kjøpe moe over internett :lol::shrug:

Lenke til kommentar
Hvor mye er du intresert i å betale for det? Jeg tror jeg har det liggende i skapet et sted her i huset 8)

Spar det. La det gå gjennom familien, så kanskje et av barne-barne-barne-barne-barne-barne-barna dine blir millioner. Tenk smart. :wink: Neida, men behold da klassikeren selv. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...