JohnMartin Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hei. Jeg prøver å koble min nye PS3 mot min stasjonære PC. Problemet er at jeg ikke skjønner hvordan jeg skal gjøre det med instillingene. Skal jeg bruke krysset kabel, eller vanlig kabel? Hva skal instillingene på PS3'n være, og hva skal instillingene på LAN kortet i PC'n være. Kan også nevne at jeg har trådløs nett til PC'n som jeg vil dele med PS3'n. Er det noen som vet hvordan jeg kan sette dette opp? Håper noen kan hjelpe. _ JohnMartin Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hvis du har trådløst nett til pcen kan du vel bare benytte det til å koble til ps3? om du ikke skal streame innhold i HD kvalitet så gir det mer enn nok båndbredde... Lenke til kommentar
JohnMartin Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Det er akkurat det jeg har tenkt.. har satt opp PS3 Media Server som jeg har tenkt å bruke.. Lenke til kommentar
MrEspen Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg sitter ikke foran PS3'en nå, men i innstillingsmenyen vil du finne nettverksinnstillinger og muligheten til å koble til et trådløst nettverk. Jeg regner med du selv sitter på nettverksnøkler etc for dette? Hvis ikke må du skaffe det fra de som har satt opp nettverket ditt. Hvis du bruker ps3mediaserver skal den nå finne ps3en din automagisk og du kan browse innhold som ligger på pcen din via ps3. Lykke til Lenke til kommentar
JohnMartin Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 ja, det har jeg fått til.. men på enkelte filmer så hakker det, og etter hva jeg har lest rundt omkring, så er det pga båndbredden på wlan'et er for lavt. Derfor vil jeg gjerne få en kablet forbindelse :| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå