altairz Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Bruker linux mandriva. Når jeg logger meg inn på sparebanken, så må java starte før jeg kan skrive sikkerhetskode og passord. Men når firefox skal laste java, så stopper den plutselig opp å laste siden. Men når jeg bare beveger litt på musa på siden, så begynner den å laste igjen. Så må bevege musen på siden et par ganger for at java skal lastes ferdig. Har også windows 7 på samme pc, men får aldri det problemet i windows. Noen som vet hvordan man kan få fikset det? Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 BankID? Har samme problem med Nordea og Skandiabanken og BankID. Det gikk bedre når jeg installerte icedtea6-plugin istedet for sun-java. Lenke til kommentar
CoolBeer Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Har ikke en løsning på problemet men jeg er sjeleglad for at postbanken har en innlogging som kan bruke begge deler(altså, hvis ikke java er til stede så kan man logge inn på gamlemåten), har java installert på server2008 partisjonen men ikke i linux. Lenke til kommentar
altairz Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 (endret) BankID? Har samme problem med Nordea og Skandiabanken og BankID. Det gikk bedre når jeg installerte icedtea6-plugin istedet for sun-java. Hva er egentlig icedtea6-plugin? Er det en plugin for openJDK, eller? Hvordan får jeg installert det på mandriva 2009.1 i586? Endret 4. september 2009 av altairz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå