AreS90 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Hei Jeg har et irriterende problem. Når jeg kobler til TVen til bærbaren, så kan jeg bare se musen på skjermen til bærbaren. Dette gjelder for både "duplicate" og "extend" av skrivebordet. Det rare er at det blir fikset hvis jeg tar på markørspor. Edit: Det virker normalt når jeg bruker VGA kabel istedet for HDMI. Noen som kan hjelpe? Endret 2. september 2009 av AreS90 Lenke til kommentar
gxi Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) På "Advanced"/"Avansert" i skjerminstillingene, og "Troubleshoot"/"Feilsøking" kan du prøve å flytte ned et hakk på slideren som er der. Nå er det slik at du får ofte bedre bilde av en VGA-kabel enn DVI/HDMI om TVen støtter sin native oppløsning igjennom VGA. Endret 2. september 2009 av gxi Lenke til kommentar
AreS90 Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 På "Advanced"/"Avansert" i skjerminstillingene, og "Troubleshoot"/"Feilsøking" kan du prøve å flytte ned et hakk på slideren som er der. Nå er det slik at du får ofte bedre bilde av en VGA-kabel enn DVI/HDMI om TVen støtter sin native oppløsning igjennom VGA. Takk for kjapt svar Men når jeg går inn på "troubleshoot" så er knappen deaktivert, altså jeg kan ikke trykke på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå