HDSoftware Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Heisan folkens Er det noen sopm klarer å få dete til i det hele tatt? Uansett hva jeg setter så skjer det absolutt NULL og NIKS. Jeg ser alle endringer i Visual Studio, men når jeg kjører så er menyen ganske så gjennomsiktig, sentrert, standaqrd linker som menyvbalg etc. etc. Noe som hjar skjedd her? Tror dette problemet kom etter at jeg gikk over til IE8 for jeg mener bestemt at dette funker i IE7 og lavere. Har vel noe med kompatibilitets modus å gjøre, men vil jo at dette skal funke for alle nett lesere... Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Nå skal jeg ikke uttale meg om det konkrete problemet, men et generelt forslag: Installer minst én annen browser på maskinen din. Fortrinnsvis Firefix med Firebug. Da får du anledning til å se om du faktisk har ting som oppfører seg forskjellig på ulike nettlesere, og med Firebug kan du se den CSS-koden som faktisk kommer til nettleseren, og ikke minst hvor den kommer fra. Selv lager jeg mye CSS, og har alle de "største" nettleserne på markedet installert på ulike maskiner. IE6, iE7, IE8, FF, Chrome, Safari og Opera på Windows, Og Safari og FF på OSX. Du trenger ikke alle sammen, men IE, FF og Safari er nyttig. Sistnevnte fordi den bruker Apples fontrendring også på Windows, og den skalerer fontbredder vesentlig anderledes enn Windows sin. Geir Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Joda, det er et godt poeng. SKal i hvertfall sjekke Firebug og se hva som kommer over. Visste ikek om dette produktet... Er de3t andre som har noen erfaringer om ASP:Menu så er det bare å skrike ut... Lenke til kommentar
HDSoftware Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 Dette løste seg ganske enkelt. Viser seg at Microsoft har gjort ett eller annet rart med ASP:Menu komponentet slik at følgende linje var nødvendig i LOAD metoden Context.Request.Browser.Adapters.Clear(); I tillegg til det så må man sette egne styles, ikke bare på meny komponentet, men også på <DynamicHooverStyle> og <DynamicMenuStyle> Dermed virket alt som det skulle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå