Sonsol Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg har installert NES emulatoren på min iPod Touch og overført tre ROMs jeg fant her til "var/mobile/media/ROMs/NES" og i "var/root/mobile/ROMs/NES" gjennom FuGu. Problemet er at når jeg starter NES-appen blir jeg sendt rett tilbake til springboard/hjem. MobileFinder har samme problemet. Applikasjonen starter, viser ingen info av interesse, og avsluttes. Noen som kan hjelpe meg? Jeg har 3.0 og jailbreaket med redsn0w 0.7 siden 0.8 ikke ville reboote iPoden fra dfu-mode. På forhånd takk, Sondre Lenke til kommentar
eRixn Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Har akkurat samme problem som deg. Men istedenfor å bruke MobileFinder, last heller ned iFile, mye bedre. (+ den virker) Men noen som har peiling på det med NES? Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Istedenfor å bruke MobileFinder, last heller ned iFile, mye bedre. (+ den virker) Takker for tipset, men jeg er gnien, så jeg ønsker ikke å betale for applikasjonene jeg bruker:P Blir jeg nødt til å late som at jeg har en iPhone for å få hjelp? Siden iPod Touch og iPhone er så utrolig forskjellig tillater ikke moderatorene meg å poste denne tråden i den mer befolkede iPhone-delen:P Lenke til kommentar
Sonsol Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Lastes ned gjennom Cydia? For der får jeg beskjed om "Commercial App + Free Trial". Dessuten er teksten blå på søkeresultatet, noe jeg har oppfattet som et tegn på at applikasjonene ikke er gratis. Kan være jeg tar feil though:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå