Gjest medlem-1432 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hallo! Har fått brev i fra lånekassen, og ble litt overasket da jeg så at reisestipendet bare var på 200 kr - pr år. Det er vel en ca.35 mil en vei til mine foreldre. Ringte til lånekassen, snakka med en fyr som sa at det brukte og stemme. Og de fleste fikk ingenting. Og at det var en egenandel på et par tusen (?) Han hørtes litt sløv ut. Noen som vet om dette stemmer? Jeg er på høyere/annen utdanning. Lenke til kommentar
Cie Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Stemmer det ja, blir ikke så mange kronene ut av det når du ikke bor langt unna. Lenke til kommentar
Reipar Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Syns du er heldig jeg, bor selv 150 mil unna hjemplassen min og får en kjekspakke i reisestipend. Lenke til kommentar
sheherezade Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Det stemmer nok det ja. Jeg fikk 4-500kr i halvåret i reisestipend da jeg bodde i Trondheim som er rundt 90 mil fra hjemplassen min. Lenke til kommentar
Kirie89 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg får 2100 kr i halvåret i reisestipend. Men nå bor jeg to timers flytur og tre timers togtur hjemmefra da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå