[-GoMp-] Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 VS Hei. Jeg har i det siste sett mye på disse bilene (hovedsaklig en litt eldre versjon av Alfa Romeo 147), og har egentlig blitt ganske interessert i å bytte ut min nåværende bil med en av disse. HELST en med "Selespeed", altså automat/halvautomat med Formel 1 giring Vil gjerne høre om folk foretrekker den eller manuell, evt. ulemper med Selespeed. DERFOR vil jeg gjerne høre erfaringer og meninger - hvilken er best? Hvilken pris kan jeg forvente? Dyre å forsikre? Dyr i drift? (service, breakdown++).. Jeg vet at de to på bildet her er rundt 200.000kr, har derfor sett litt på eldre Alfa 147 også som ligger ned mot 100.000kr. Er det en fordel å kjøpe en av de nyere? Takker for svar Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hvis du har planer om å bli en Alfista er det kanskje like greit å spørre på http://cuoresportivo.no/ hvor du finner de som lever og ånder for dette merket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå