Gjest Slettet-ViV1oScmdK Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 440KR Hei, eg minne på at det sikkert e mange (spesielt meg)som har lyst til og få se spesifikasjonene til den nye Acer c1 og e1. Ser fram til både dette og test. PS: dere gjør alt kjempe bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ViV1oScmdK Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 440KR Hei, eg minne på at det sikkert e mange (spesielt meg)som har lyst til og få se spesifikasjonene til den nye Acer c1 og e1. Ser fram til både dette og test. PS: dere gjør alt kjempe bra Hvorfor svarer ingen meg? Denne mobilen kommer ut om 15 dager!! Lenke til kommentar
kev2 Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 440KR Hei, eg minne på at det sikkert e mange (spesielt meg)som har lyst til og få se spesifikasjonene til den nye Acer c1 og e1. Ser fram til både dette og test. PS: dere gjør alt kjempe bra Hvorfor svarer ingen meg? Denne mobilen kommer ut om 15 dager!! hei jc finner heller ingen ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå