perolsen1970 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hei! Jeg lurer på å starte et firma for freelanceoppdrag. Tenker å starte enkeltmannsforetak, men lurer på om jeg bør starte AS i stedet for. Noen erfaringer? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg har hørt at NUF kan være smart, da slipper man å bruke 100 000 i aksjekapital. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Å registrere seg som NUF kan være negativt. Benyttes veldig ofte av useriøse + kjeltringer. Enkeltmannsforetak er nok bedre. Lenke til kommentar
RAD1V Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Koster det mer enn de 2000,- i registreringsavgift å starte et enkeltmannsforetak? Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Anbefaler boka "Frilans" av Atle Hansson, der får du svar på det meste du kan tenke deg om temaet. Lenke til kommentar
NUF-eksperten Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Se på denne siden om du lurer på om NUF er noe for deg. Passer NUF for meg? Vil bare understreke at jeg jobber i FirmaHjelp, så denne linken blir vel kanskje fjernet siden den er noe kommersiell i så måte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå