kbruland Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hei Jeg skal sette sammen en maskin som skal ha tre skjermer. Maskinen skal primært brukes til kontorbruk, men enkle spill vil nok bli testet. Maskinen skal under et budsjett på rundt kr 10000,- Mitt spørsmål er derfor om to av denne typen: https://prisguiden.no/product.php?productId=99971 vil passe sammen med hovedkortet av denne typen: https://prisguiden.no/product.php?productId=109844 Håper på svar, og tar gjerne imot anbefalinger av andre deler... Kjetil Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Du får nok ikke brukt flere enn en skjerm i sli hvist du bruker kortene hver for seg uten sli så får du brukt fire skjermer på en gang. har hørt rykter om at noen radeon hd4850 kort skal støtte fire skjermer på en gang men det må du sjekke litt nermere Lenke til kommentar
kbruland Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 ååå.. det var jo, eeh, trist... Men sånn generelt, er det brukanes skjermkort? og hovedkort? eller bør jeg se meg om etter noe annet? Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Vil si at det er noen "dårlige" kort men man trenger ikke mer vist man driver med kontorbruk hd4850 er nok et bedre alternativ med tanke på spilling osv. du kan jo også bruke et matrox kort for og få flere skjermer men de har som regel dårlig ytelse pga lite minne og dårlig gpu. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 mc_a_person: Man kan bruke to skjermer i SLi, men ikke tre. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Ah lenge siden jeg har fulgt med på nvidia sin utvikling Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå