meinhold10 Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg har nettop fått mustek gsmart mini II. Jeg er litt skuffet over hvordan kvaliteten blir når jeg tar bilder inne. Er det noen som har et triks til å ta bilder inne? Takker for et kjapt svar Lenke til kommentar
Lch Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Av egen erfaring: det kameraet må ha mye lys for at bildene skal bli bra. Du burde heller gått for modellen med blitz istedet. Lenke til kommentar
skarsk Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Først og fremst må du holde kamera iro. Hold det mot et bord eller vegg når du eksponerer. Og så må du ha god belysning. Apparatet har fast blender og lengste eksponeringstid på 1/15s så vidt jeg husker. Gå til galleriet for å se bilder fra kameraet. På s5 har jeg et bilde tatt inne i en pub. Belysningen var så dårlig at det ikke var mulig å lese en avis. Bildet er lysmessig justert opp i Photoshop. Lenke til kommentar
meinhold10 Skrevet 17. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2003 Jeg skal prøve det nå! TUSEN TAKK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå