Wooho Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Halloen! Har på loftet en diger eske med VHS filmer om lag ca 100 stk av varierende kvalitet. Vet noen om man vil få noe for dette nå om dagen som HD har overtatt? Legge det ute på finn.no eller bare hive det rett og slett? Lenke til kommentar
War Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Ikke en gang fretex ville ha mine. Jeg kastet alle, selv dvd koster 30kr ny nå i billighauger fra den perioden vhsène er fra. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Er nok enig med War her. Eneste du kan gjøre er å gå gjennom VHSene dine, se hvilken du vil beholde og kast resten. Sjekk så opp hvilken filmer som er mulig å få tak i på DVD og bestill dem om så. De som ikke er mulig å få tak i på DVD, vel, sjekk litt rundt om de er overført til DVD, når de ble lansert og om de mulig blir re lansert. Vet at disney kjører oftest på en ca 7 års syklus mellom relanseringene av DVD (noe som innebærer at f.eks "Skjønnheten og Udyret" som kom på DVD 2002 mest sannsynelig kommer i løpet av 2009/2010). Å få overført fra VHS til DVD blir oftest kostbart samt til variert kvalitet at det lønner seg mer å kjøpe DVDen ny fra forhandler fremfor å gå gjennom en slik prosess. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 takker for svaret folkens, blir nok en tur innom IVAR he he med resten av avfallet som skal hives der. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg støtter Bear^ når det gjelder å sjekke VHS-ene for hvilke som eksisterer på andre formater i dag. Det er fremdeles mange filmer som ikke er på verken DVD eller blu-ray, så de er verdt å beholde inntil videre. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Loppemarked arrangert av idrettsklubber, korps og lignende tar gjerne i mot dem. Jeg pleide å jobbe på filmseksjonen på et loppemarked før og vi fikk alltid solgt alle VHS-ene. Det kom alltid noen innvandrere og kjøpte dem. Lenke til kommentar
omp9 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Samleobjekter folkens, samleobjekter! Ikke noe er mer sjarmerende å se en 80-talls horrorfilm i VHS kvalitet. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Har fortsatt alle vhs filmene mine og en vhs spiller jeg. Ser fortsatt på vhs filmer som jeg ikke eier på dvd enda. Syntes ikke det er så dårlig kvalitet som folk skal ha det til. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Sorter dem, de du ikke finner på DVD beholder du. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Samleobjekter folkens, samleobjekter! Ikke noe er mer sjarmerende å se en 80-talls horrorfilm i VHS kvalitet. Er ikke mange månedene siden jeg kjøpte Silent Night, Deadly Night 3 og 4 på VHS. Lenke til kommentar
Panerai Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hva med å gi dem til en skole? De har sikkert ikke gått over til DVD ennå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå