Occi Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 http://www.codinghorror.com/blog/images/mi...utton-press.png Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Jeg foretrekker å holde control og shift mens jeg klikker for å få opp sider i bakgrunnen. Åpner som regel flere i slengen og da er det bare mer praktisk. Mange muser har dårlige klikk hjul og ofte software som vil scrolle og slikt. Endret 10. september 2009 av Zappy Lenke til kommentar
Occi Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Jeg foretrekker å holde control og shift mens jeg klikker for å få opp sider i bakgrunnen. Åpner som regel flere i slengen og da er det bare mer praktisk. Mange muser har dårlige klikk hjul og ofte software som vil scrolle og slikt. Truth. Dette var utløsende faktor på begge mine Roccat Kone'r. Men nå skal det sies at det musehjulet ikke var mye tess. Til sammenligning holdt Razer Diamondback 3år med aktiv middle-mouse bruk i både WoW og Opera. Roccat holdt 2 uker. Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Bruker du mouse gestures kan du også høyreklikke på linken og dra musepekeren ned også opp og sleppe musetasten. Da il også linken bli åpnet i ny fane. Valgmuligheter er herlig http://www.opera.com/browser/tutorials/gestures/ Lenke til kommentar
Mongster Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 På 'nedlastinger' tab'en kunne jeg før få opp den vanlige kontekstmenyen når jeg høyreklikka på en fil jeg hadde lasta ned (f eks klipp ut/lim inn, play in winamp osv). I Opera 10 kommer bare alternativer for filoverføringer opp når jeg høyreklikker (start på nytt, fjern osv.) Jeg må inn på 'avansert' for å finne igjen den vanlige fil-kontekstmenyen. Noen som vet hvordan jeg kan skifte tilbake til slike det var i opera 9.x? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå