burre_b Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Har en Acer 5737Z med NVIDA GeForce 9400M G. Når jeg kobler til hdmi kontakten til tv`n går alt i svart, både tv og maskin. MAskina forblir svart etter at kontakten er frakoblet, og må restartes. Når jeg starter maskina med hdmi tilkoblet, er hdmièn med noen sekunder før alt igjen går i svart. Nåen som har noen tips? Lenke til kommentar
rayes Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg sliter med omtrent det samme problemet. Til meg funket alt optimalt frem til jeg oppdaterte grafikkortdriveren. Etter dette kommer ikke bilde opp på tvn, men lyden funker fremdeles. Jeg har sendt inn klagemail til nvidia, men de liker vist ikke å svare. I det siste har lyden også forsvunnet. ! hjelp hjelp hjelp Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Har ikke sjekket spec på kortene deres så det blir bare et forslag: Har dere sjekket at kortene deres støtter HDCP? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå