Sangesland Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Var ansatt i en dagligvareforretning fra 01.02.06 - 01.07.07. De gav meg feil lønn i hele perioden. Jeg lå på lønnstrinn 1 i 18 mnd, men skulle ha vært på lønnstrinn 3 og 4 Er snakk om en totalsum på 10.000-15.000 kr. De plasserte meg på feil lønnstrinn, men fraskriver seg alt ansvar. Er i følge dem mitt eget ansvarr å påse at jeg får riktig lønn. har vært i kontakt med dem noen ganger tidligere ang emnet, men alt har blitt avvist. Har nå nylig blitt gjort oppmerksom på hvor graverende feilen er, vil derfor ansette en advokat hvis mulig. Er det noen muligheter for å vinne frem el kan saken være foreldet på noen vis? Tips og råd? Endret 2. september 2009 av Sangesland Lenke til kommentar
War Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 En ting er sikkert, hadde du fårr trinn 5 med 15k formye måtte du ha betalt tilbake. Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 En advokat tar et par tusen for å skrive et par brev. Det er det vel verdt om du sitter igjen med 8-13.000 etter at advokat er betalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå