Gårby Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Har vært innom noen sider, men finner ikke noen gode kalibreringer til min LCD: Samsung LE46B535 (NB! Er klar over hardware-kalibrering og div. sowtware alá Monster-dvd, men er ikke aktuelt for meg, da jeg ikke skjønner meg noe særlig på det) Noen som sitter inne med en god kalibrering, eller vet om en side som har? Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Ikke at jeg fant noe mer når jeg googlet det, men det kan jo være greit å vite at det europeiske/internasjonale navnet på modeller er LE46B530 5-tallet er tydeligvis kodenr for Norge, med norsk manual osv. Lenke til kommentar
Gårby Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Ja, d har du rett i. Tenkte ikke på det da jeg søkte... Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Det beste er egentlig å prøve seg frem litt selv, kan kanskje være kjekt med en kalibrerings dvd først men etter det er det bare å prøve seg frem. Utrolig kjedelig men resultatet blir perfekt for deg, lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå