langtongting Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Skal bygge ny maskin. Denne kommer til å bestå av følgende. -Intel i5 750 -Geforce 275GTX eller Ati 4890 - 6gb RAM - 1 HDD - DVD/RW - Kabinett er Antec Nine Hundred Two Så jeg vurderer sterkt Chieftec Super Series 750W Modulær , da denne har en bra pris og jeg har lite og utsette på den 500W fra Chieftec som står i dagens PC. Så har jeg også hørt at MIST Modulær 650W skal være bra saker, men er det vært prisdifferansen samt mindre Watt? Noen som har noen innspill og formeninger her? Endret 2. september 2009 av langtongting Lenke til kommentar
War Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Sverker du på alle guders opplegg på at du aldri skal ha 2x skjermkort av noe slag? Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Svært lite sannsynlig. Synes det koster alt for mye en det faktisk smaker. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) PSU'en fra Mist ser ut til å være mer ettertraktet enn 750-watten fra Chieftech, i tillegg til at du kanskje ikke kommer til å trenge så mye som 750 watt på en stund. Jeg hadde uansett tatt den fra Chieftech, da dette faktisk er en større/krafigere strømforsyning. For øvrig jeg tror at poenget til War var at 2 skjermkort trekker masse strøm, og at 650 watt holder en stund hvis du bare skal ha ett skjermkort. Edit: Wups, jeg var kanskje litt for bokstavlig der. Selfølgelig hadde JEG kjøpt Chieftech, men det er fordi jeg er 14 år gammel, og hver eneste krone teller. Endret 2. september 2009 av Benny Lenke til kommentar
War Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg kjøpte en server hvor det sto i 550W Jeg satte inn ett 295kort og volla pang, forlite watt. Selv med ett kort går 650 men du vil kanskje ligge i øverste grense hvor den vil bråke mer. Den burde også kunne levere maks over lang tid og kunne tåle peaks. Selv ville jeg valgt en som hadde litt å gå på, men da blir det igjen kvalitet vs pris. Selv har jeg en 1500W men har kun trukket 1250 max av den. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Systemet vil kanskje dra mellom 250-300W. 650W holder greit det. Chieftecen og MISTen er jo begge helt greie strømforsyninger. Må vel se an hvor mye man behøver. MIST 650W R4 er vel en ny revisjon med japanske kondiser og single rail såvidt jeg vet. Lenke til kommentar
larsere Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 JEG ville valgt MISTen fordi jeg har prøvd begge og min konklusjon var at MISTen er mye kaldere og har et litt lavere støynivå. Chieftecen er god den også, men MIST 650W R4 er et soleklart valg for min del. For meg har den klart å drive oppsettet i Signaturen + et 4870 til. Lenke til kommentar
langtongting Skrevet 20. september 2009 Forfatter Del Skrevet 20. september 2009 Vel, denne saken er nå løst for for en stund siden, men jeg har glemt denne tråden. Ellers så ble det Chieftecen på meg. Dønn stille er den og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå