Gå til innhold

5 høytalere til under 1000 lappen?

Anbefalte innlegg

Hei,

jeg har en forsterker som støtter 5.1, Yamaha. Har digre høytalere og 5.1 oppsett som dessverre tar ALTFOR stor plass i vår lille stue sier kona..

so.. kompromisset er at jeg får ha et anlegg der men med små satelitthøytalere, evt. en liten sub?

Maks pris totalt er 1.000 (student)

Har noen forslag? Ser pc-høytalere til under 1000 i 5.1 oppsett og med suber. jeg er ikke særlig kresen på lyd, ser litt film i ny og ne, men har unger så volumet er moderat. Jeg bruker xbox med optisk utgang for å se film.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg vil nå si at dette vil være en greit ting. Meen, hvorfor ikke selge det du har nå og legge i litt mer penger og få noe skikkelig? :)

Fordi jeg liker forsterkeren så godt, og er ikke spesielt kresen på lyd, så budsjettet til "skikkelig" bruker jeg til noe annet, som f.eks. en hobby :)

Når det er sagt, synes jeg linken så meget interessant ut. Bortsett fra selve spilleren, kan virke som den ikke støtter optisk inn? Altså ingen digital tilkobling fra eksterne kilder? Kan jeg da kanskje bare ta av høytalernee på disse og bruke på en vanlig forsterker?

Endret av frankive
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...