Lch Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 :o Må være enda høyere oppløsning enn de jeg har. De er tilsammen ~300MB. Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Hvis noen av dere har fileplanet betalings greia så kan dere laste ned en 500! meg stor 24min QT video av hl2 nå driver fremdeles å laster ned så jeg vet ikke hvordan den egentelig er. Er samma innholdet.. bare litt større oppløsning..(tenker jeg..) Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Ingen som gidder og legge ut på nett vel? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Kjøp 10/100Mbit til meg, så skal jeg ordne den biffen. Lenke til kommentar
xeos Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 http://aixgaming.com/ har hele 500mb high quality filmen som en .torrent download. Finnes under "Half-Life 2 Booth" :wink: Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 http://aixgaming.com/ har hele 500mb high quality filmen som en .torrent download. Finnes under "Half-Life 2 Booth" :wink: Noen som har sett den? Njaal Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 What the.. - ulovligheter? Rar den der... hehe har US-goverment tatt over kun en under katalog av aixgaming.com Njaal Lenke til kommentar
kåre klut Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 zoneman- Har lasta en ned og OMG... sinnsykt bra!!! Morsom også..spesielt der en fyr i salen roper " does this run on my 486?" LOL MEN...er spent på gameplay...håper det ikke blir kun hjernedød skyting av monstre :-? Lastet også ned Doom3 videoen..også sinnsykt bra Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 det er det råaste eg har sett, eg må nok innstallere half life igjen Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 hva faen... jeg blir noe så inne i helvetes provosert av USA!!! Om jeg ikke tar helt feil er ikke engang AIXGaming I USA engang!!! ARGG!!! Lenke til kommentar
GoldPush Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Jeg skulle likt å se artikkel-forfatteren forklare hva inverse/kinematic er for noe Fungerer ikke spesielt bra å oversette engelske tekniske begreper direkte på den måten HL2 blir dog et fantastisk spill og jeg er ekstremt spent på hva hybriden TF2 og modifikasjonen CS vil by på =) Lenke til kommentar
TST Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 Jeg skulle likt å se artikkel-forfatteren forklare hva inverse/kinematic er for noe Inverse Kinematics dreier seg i korthet om kalkulasjoner for å få en modell til å oppføre seg korrekt i forhold til omgivelsene. Her er noen linker som kan hjelpe deg til å forstå begrepet bedre: http://www.frontier.co.uk/press/articles/j...elop-feb02.html http://entertainment.howstuffworks.com/question538.htm http://www.ia.hiof.no/vv/pages/moduler/ani...kinematics.html Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 ARGG!!! Uhm. Jeg tror nok bare det er kødd. Lenke til kommentar
elf2040 Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Noen som vett om half-life 2 bare kommer til Pc (windows). Ville helst sett det til X-box eller med en linux klient :wink: Lenke til kommentar
djorgen Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Noen som vett om half-life 2 bare kommer til Pc (windows). Ville helst sett det til X-box eller med en linux klient :wink: Det er kun nevnt til PC. Siden Doom 3 kommer på XBox så kan vi jo håpe at HL2 gjør det samme..... Lenke til kommentar
neocore Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Jeg håper også HL2 kommer på Xbox. Det som er så digg der at (har Xbox seff) slipper å tenke på oppgradering av hardware. Har en OK maskin nå og f.eks Enter The Matrix er mye bedre på boxxen en på PCen. Doom3 derimot er vel kanskje litt kulere med mus/tast (la oss håpe det kommer til Xbox da) Vet alle venter på HL2, men jeg lurer så J*************** hvordan CS blir på den motoren Lenke til kommentar
Uxzuigal Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 ARGG!!! Uhm. Jeg tror nok bare det er kødd. åh leste igjennom meldingen nå.. seff:) har bare sett den siden der engang før (iSONEWS:) men jeg hadde ikke blitt forundret om den hadde vært seriøs:P Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Leste på Planethalflife at HL2 vil kreve minimum 700mhz med skjermkort med DX6 støtte, men anbefalt 2000mhz med geforce 4 skjermkort. While the new engine has all sorts of fancy features, it's still designed to scale and work on lower-end machines. Apparently a 700mhz processor and a video card capable of running DX6 is enough, although a 2ghz with a GeForce4 is recommended. Rumors about NVidia or ATI exclusivity are unfounded. Leste og på Planethalflife at HL2 vil og støtte AMDs x86-64 prosessor. :o AMDZone scored a little tidbit of news that confirms a x86-64 port of Half-Life 2. This will be great news for those folks who have those fancy 64-bit processors. *glede seg som en unge* Lenke til kommentar
RoadKill Skrevet 19. mai 2003 Del Skrevet 19. mai 2003 Hm. dette vil vell bety att CS2 kommer en dag... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg