Gå til innhold

E3 2003: Half Life 2 - En ny legende er født


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bra jobbet. Og spillet ser helt abnormt ut.

 

Menneh, de videoene, hva er enkodingsskilden? De ser nesten ut som om de er gjenenkodet fra WMV-snuttene som f.eks ITAvisen la ut.

Ikke engang forsøk å fortelle oss at vi har rappet filmene fra andre, da blir jeg sur. :-) Men du kan forsøke å laste ned denne decoderen. Det skal løse problemet: http://alfa.hardware.no/gamer/decoding/ffdshow.zip

Lenke til kommentar
Ikke for å beskylde dere for noe, men de skjermbildene der har jeg sett før for et par dager siden.  :p

Hehe, ja? Har vi sagt at de er nye? Vi skriver en artikkel om spillet, legger ut videoer, og plasserer ut litt skjermbilder også for helhetens skyld. Skjermbildene kom for mange dager siden, det vet vi, og mange av dem er allerede i eldre og mindre artikler om Half-Life 2 her på Gamer.no. Må dere pirke på alt mulig her? Hadde gjort seg med litt ros for arbeidet og ikke bare små pirk om uviktige ting hele tiden. ;-)

Lenke til kommentar

Må gi ros til gamer.no .. Dere har virkelig klart å komme dere opp på et internasjonalt nivå. Mens vi andre leser til eksamen, sliter dere med å komme med informasjon som vi skriker etter. Fortsetter det denne veien er jeg redd vi må begynne å betale for gode reviews likt med gamespot ;). Nå slapp jeg å saumfare nette for informasjon. Stå på!

Lenke til kommentar

Jo takk. Det var kult a hoere at dere setter pris paa det vi gjoer. Det er jo tross alt for dere lesere vi er her. Naa er det bare noen faa timer til messa er over for i aar og vi har en hel haug med artikler som bare ligger og venter paa aa bli tastet inn paa maskinene.

Igjen takk for god tilbakemelding. Beklager mangelen paa AE, OE og AA, men jeg sitter paa en amerikansk MAC i presserommet. :)

Lenke til kommentar

Takk - gamer.no - for at dere tok videoer av HL2-visninga... etter itavisen sine videoer ble tatt ned (pga båndbredde-problemer) har jeg leita febrilsk etter noe like rått å se på.. men det er umulig...

 

Ahhhh.. HL2 kommer til å bli det råeste spillet noen gang... For det er Valve i stand til... 8)

Lenke til kommentar
Dette må være noe av det floteste jeg har sett av grafikk i noe spill... noen gang.

 

Men det ingen sier noe om så langt er hva slgs hardware må du ha for Halflife 2, skulle tro det er heller noe ganske heftig.

 

Noen som vet noe mer. ?

 

Yes, mate. I got some more.

I følge diverse juni-utgaver av spell-blader så skal det gå ann å spille HL2 på en 600 Mhz pc ... (!!!) .. Med et GeForce-kort .. Men spellet blir best med de nyeste korta på en 2.0 Ghz+ pc .. Valve vil at de fleste ska få spille spillet, men de som har best hardware får selvfølgelig også den beste grafikken. :-)

Lenke til kommentar
Dette må være noe av det floteste jeg har sett av grafikk i noe spill... noen gang.

 

Men det ingen sier noe om så langt er hva slgs hardware må du ha for Halflife 2, skulle tro det er heller noe ganske heftig.

 

Noen som vet noe mer. ?

 

Yes, mate. I got some more.

I følge diverse juni-utgaver av spell-blader så skal det gå ann å spille HL2 på en 600 Mhz pc ... (!!!) .. Med et GeForce-kort .. Men spellet blir best med de nyeste korta på en 2.0 Ghz+ pc .. Valve vil at de fleste ska få spille spillet, men de som har best hardware får selvfølgelig også den beste grafikken. :-)

 

Håper da at min 2.4mhz P-4 takler dette!.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...