Fotofashion Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 unaturlig brun hun der, mistenker vell mye bruk av selvbruning Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 syns det er ett eller annet med annsikts uttrykket som ikke helt stemmer. ellers et pent bilde. og so du selv sier, unaturlig brun i fjeset, nesten sån asia brun\gul jo Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 3. september 2009 Forfatter Del Skrevet 3. september 2009 ja.. jeg forstår meg ikke bestandig på enkelte jenter som bedriver overdrevent med soling/selvbruning. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 den første var grusom, feil brun som du sier:P men den siste var sinnsykt bra! Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 var vel ikke tilfedigt kløfta som var sinnsykt bra da, simster. siste bildet var bedre en det første, men tror det har noe med at annsiktsutrykket ble noe mere naturlig. Har modellen skjev nese eller er det bare lyset som spiller meg et lite puss? og syns også du har vert litt raus med brushen, huden ser ut som polert plast :S litt mere texture hadde gjort seg. mine meninger hvertfall. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Ligner ekstremt på Tone Damli Aaberge på bilde to! Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 var vel ikke tilfedigt kløfta som var sinnsykt bra da, simster.siste bildet var bedre en det første, men tror det har noe med at annsiktsutrykket ble noe mere naturlig. Har modellen skjev nese eller er det bare lyset som spiller meg et lite puss? og syns også du har vert litt raus med brushen, huden ser ut som polert plast :S litt mere texture hadde gjort seg. mine meninger hvertfall. haha ja kløfta var jo en slager også forsåvidt men det jeg likte var skarpheten og den simple bruken av farger. men når man studerer det nærmere(ikke bare brystregionen), ser leppene litt rare ut, ikke så naturlig. men ellers er blikket hennes veldig effektivt syns jeg. lyset var også veldig bra. et veldig enkelt bilde med mange detaljer. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 hun er nok veldig gla i å bruke utjevningsprodukter selv den jenta.. var ikke så mye jeg trengte å gjøre for å få ordnet huden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå