Delvis Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Har et Flyvideo 2000 Tv-kort som jeg lurte på om jeg skal ta over fra en gammel maskin og sette i en ny. Skal ta opp litt fra VHS video, og litt fra Tv med AV inngangen. Helst bare små clip,Trenger ikke være spesielt kvalitet mener jeg. Er dette kortet da bra nok enda (ja det er val fra år 2000) eller bør jeg anskaffe et nytt? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Ja nå viste det seg at dette ikke kunne brukes med Vista. Fant hvertfall ingen drivere noe sted. Så i dag var jeg oppe og kjøpte et slikt som dette hos Clas Olshon USB 2.0 Video-interface, Pinnacle Dazzle DVD Recorder. Men det kan jo bare spille inn DVD filer. Ikke Avi filer feks eller noe sånt. Andre programmer som TVR, Ulead eller WMM kan ikke spille inn fra denne USB enheten. Tror jeg må levere den tilbake. Så nå er jeg i villrede og trenger jeg litt råd her. Må ha noe som også kan spille inn AVI filer o.l. Det er ikke TV som er viktig. Bare jeg får spilt inn fra komposit og S-video innganger og kan spille inn som AVi osv. --- Edit: prøvde pinnacle studio 12, og med det gikk det å spille inn Avi-filer. Ser bra ut Endret 4. september 2009 av groenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå