TheOats Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Noen som har forslag? Lenke til kommentar
Minigud Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Kanskje et totalt ubrukelig svar fra min side MEN jeg har faktisk aldri funnet billge 120gb HDD´er. De er overpriced så det "lønner" seg å kjøpe en bedre xbox modell kontra arcade+disk. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 vel dealextreme har grei pris på "fake eller pre-owned som de kaller det" 120gb hdd. rundt 500kr inkl moms hvis man er uheldig. 370kr hvis de går usett gjennom tollen. Men et tips, som mange sikkert har fått med seg så er 250gb på vei i october. Det ble lekket annonse fra amazon.de og en sør-afrikansk annonse en xbox elite med 250gb hdd. Så hvis man venter på dette kan vel prisen på 120gb synke noe? Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 vel dealextreme har grei pris på "fake eller pre-owned som de kaller det" 120gb hdd. rundt 500kr inkl moms hvis man er uheldig. 370kr hvis de går usett gjennom tollen. Men et tips, som mange sikkert har fått med seg så er 250gb på vei i october. Det ble lekket annonse fra amazon.de og en sør-afrikansk annonse en xbox elite med 250gb hdd. Så hvis man venter på dette kan vel prisen på 120gb synke noe? Er de fra dealextreme noe tess? Jeg leste at det ikke er "genuine", betyr det at det er noen andre som har laget dem? Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg har en 120GB disk fra Dealextreme. Fungerer helt strøkent den. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) eneste at transfer kittet ikke følger med, men ikke verre enn at du kan bruke en microsoft minnebrikke for å overføre saves. DLC som du har lastet/kjøpt kan du laste ned gratis igjen og igjen og igjen. edit: greit å ta en backup engang iblant av saves itilfelle hdd går istykker. Endret 2. september 2009 av 530XD Lenke til kommentar
Booz Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Vil vel kansje advare litt om hardisker på dx som bruker samme hddss.bin. Kan vel muligens bli bannet fra live i fremtiden om micrsoft bestemmer seg for og gjøre dette, men per dags dato detekterer ikke microsoft serienummer på hardisker... Endret 2. september 2009 av Booz Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg ringte support og spurte om det gikk greit, det var det. Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg kjøpte selv 120gb disk over ebay fra selgeren "yallstock", fungerer gull den.. Mangler den "krommede" kanten som gamle 20gb disken hadde, men ellers ser den helt lik ut som originale. Med sticker og alt. Betalte 400kr med gratis frakt. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Takker for svar Har bestilt fra Dealextreme. Men ett spørsmål til de som har kjøpt HDD der, hvor mye plass er det på den? Det var noen reviews som sa at det var bare 107gb. Ikke at jeg tar det så veldig nøye til den prisen. Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Takker for svar Har bestilt fra Dealextreme. Men ett spørsmål til de som har kjøpt HDD der, hvor mye plass er det på den? Det var noen reviews som sa at det var bare 107gb. Ikke at jeg tar det så veldig nøye til den prisen. Det er bare sånn det er.. Er noen filgreier som må være på disken.. Akkurat likt som at en 20gb egentlig er 13gb.. Sånn er det uansett hvor man handler Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Takker for svar Har bestilt fra Dealextreme. Men ett spørsmål til de som har kjøpt HDD der, hvor mye plass er det på den? Det var noen reviews som sa at det var bare 107gb. Ikke at jeg tar det så veldig nøye til den prisen. Det er bare sånn det er.. Er noen filgreier som må være på disken.. Akkurat likt som at en 20gb egentlig er 13gb.. Sånn er det uansett hvor man handler Ja det vet jeg, men 13GB med filer? Lenke til kommentar
Booz Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Takker for svar Har bestilt fra Dealextreme. Men ett spørsmål til de som har kjøpt HDD der, hvor mye plass er det på den? Det var noen reviews som sa at det var bare 107gb. Ikke at jeg tar det så veldig nøye til den prisen. Det er bare sånn det er.. Er noen filgreier som må være på disken.. Akkurat likt som at en 20gb egentlig er 13gb.. Sånn er det uansett hvor man handler Ja det vet jeg, men 13GB med filer? 1GB for OS´et 2GB for xbox emulatoren 4GB for game caching og div Source Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Takker for svar Har bestilt fra Dealextreme. Men ett spørsmål til de som har kjøpt HDD der, hvor mye plass er det på den? Det var noen reviews som sa at det var bare 107gb. Ikke at jeg tar det så veldig nøye til den prisen. Det er bare sånn det er.. Er noen filgreier som må være på disken.. Akkurat likt som at en 20gb egentlig er 13gb.. Sånn er det uansett hvor man handler Ja det vet jeg, men 13GB med filer? 1GB for OS´et 2GB for xbox emulatoren 4GB for game caching og div Source Nettop!. Derfor synes jeg det var rart vist disse HDD'ene var på 107GB og ikke 113GB Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) husk nå at dette er en vanlig hdd og det går bort noe i omregning. og minus "operativsystemet" til xboxen. edit: på norsk. http://www.dinside.no/355135/harddisken-ha...tet-enn-oppgitt Regnestykket blir da slik: 120,000,000,000 byte / 1024 = 117,187,500 Kilobyte 117,187,500 Kilobyte / 1024 = 114,440.9 Megabyte 114,440.9 Megabyte / 1024 = 111.7587 Gigabyte hdd på pcen min er 1,5gb men viser "bare" 1363gb (men 1 500 000 000 000 bytes) Endret 8. september 2009 av 530XD Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Yeah, mange som glemmer at omregning fra bytes til kb til mb til gb til tb osv, ikke skjer delt på 1000 men delt på 1024. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Takker for svarene, det hjalp Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Fikk HDD'n fra dealextreme i dag. Det er ikke en original hdd (Kanskje det var obvious =P) Men en ting jeg lurer på er, bør jeg være "skeptisk" til å stole på den? Tenker på om det er stor sjanse for at den går i stykker eller noe og jeg mister alle savegames. Klarte ikke en gang finne ut hvem som har laget den =P Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Harddisken _MÅ_ være en Western Digital Scorpio BEVS-serie disk for å i det hele tatt fungere på en 360, så kvaliteten er den samme som en original disk fra Microsoft. Endret 11. september 2009 av thklinge Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 Er det noe jeg burde kunne se på pakken eller hdd'n selv? Jeg finner det ihvertfall ikke. Men det er en lapp med "QC passed" what ever that means. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå