EinarEriksen Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 To nye musikktelefoner har fått navnene X3 og X6. Les mer Lenke til kommentar
thomas_goble Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 I teksten står det 231 piksler per tomme, mens i spesifikasjonene står det 331 piksler per tomme. Hva er riktig? Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 231 er riktig. Korrigeres i spesifikasjonslisten, takk Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Mulig jeg som ikke har sett godt nok etter, men er det noen mulighet for å se "mulititouch" skjermer på denen x-serien, eller er det forbeholdt iphone? Lenke til kommentar
PL610 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Hvis man med "trykkskjermer" virkelig mener skjermer man må trykke inn, blir det nok i beste fall begrensede muligheter for multitouch. Det er forsåvidt mulig, men krever at programvaren er flink til å gjette hvor man beveger fingrene når de passerer hverandre i høyde eller bredde ved f.eks sirkelbevegelser. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Aalton: Nei det er ikke forbeholdt Iphone. Har multitouch på min HTC Magic. X6 var ikke det værste jeg har sett fra nokia. bare synd de ikke kommer med Android Og jeg som var nokia fan boy før Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 De scorer bra på design ihvertfall Lenke til kommentar
PerTurbo Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Ligger full spec på X3 og X6 her: X6: http://europe.nokia.com/find-products/devi.../specifications X3: http://europe.nokia.com/find-products/devi.../specifications Lenke til kommentar
poe Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Neimen se her da. Her har Nokia ikke bare stjålet designet fra SE, men også navnene. Alle vet at SE har en X-serie, og nå har også Nokia det. Forskjellen er at SE sin X serie har solide OS, Windows og snart Androide, mens Nokia fortsetter å pøse ut S60. Hvorfor i alle dager kommer ikke X6 med deres Linux versjon i det minste. Da hadde den blitt en smule interessant... Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Jeg gleder meg til N900 jeg Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) X6: Denne blir vidt tilgjengelig, men kommer sannsynligvis noe tidligere på markeder med CWM enn dem uten. Angående prisen vil denne neppe koste over 4k i billigste nettbutikk når den blir tilgjengelig. Mangel på CWM trekker noen hundrelapper ned i pris. Oppløsningen er 640x360. Fint design. Skal visstnok være god byggekvalitet og edit: Ser ut til at X6 blir første Nokia med berøringsfølsom, ikke trykkfølsom, skjerm. X3: Fin og billig musikk-mobil. Nokia gir som alltid mest bang-for-the-buck i slike prisklasser. Og som en liten korreksjon på artikkelen fungerer ca. alle Nokia-modeller med Ovi Store, men dette er muligens første S40-modell som shippes med programmet installert. edit: Se filmen hos Youtube Endret 2. september 2009 av genser Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Bra design, men kunne gjerne tenkt meg litt bedre specs og bare touchfunksjon. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Lurer på hva BMW sier til dette?? Lenke til kommentar
poe Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Lurer på hva BMW sier til dette?? Hva skulle han si? At Nokia ripper navn og design fra SE? Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Lurer på hva BMW sier til dette?? Hva skulle han si? At Nokia ripper navn og design fra SE? At to telefoner har samme navn er da ikke noe og bry seg om.. Men hvilken SE telefon er det du mener de har stjelt designet fra? Lenke til kommentar
poe Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Lurer på hva BMW sier til dette?? Hva skulle han si? At Nokia ripper navn og design fra SE? At to telefoner har samme navn er da ikke noe og bry seg om.. Men hvilken SE telefon er det du mener de har stjelt designet fra? Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Du tenker på den store skjermen som dekker hele forsiden, samt de tre tastene? Eller tenker du kanskje på at begge mobilene også har taster på siden? Ja, der har Nokia kopiert designen til SE som har kopiert designen til Nokia som har kopiert designen til LG som har osv. osv... Igjen, dette blir for dumt Poe. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Lurer på hva BMW sier til dette?? Hva skulle han si? At Nokia ripper navn og design fra SE? Tror han tenker på BMW, som i bilmerket som har modellene X3 og X5. Lenke til kommentar
poe Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Lurer på hva BMW sier til dette?? Hva skulle han si? At Nokia ripper navn og design fra SE? Tror han tenker på BMW, som i bilmerket som har modellene X3 og X5. Ja selvfølgelig. Kanskje vi ser et nytt samarbeid snart? Lenke til kommentar
poe Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Du tenker på den store skjermen som dekker hele forsiden, samt de tre tastene? Eller tenker du kanskje på at begge mobilene også har taster på siden? Ja, der har Nokia kopiert designen til SE som har kopiert designen til Nokia som har kopiert designen til LG som har osv. osv... Igjen, dette blir for dumt Poe. Tja, kanskje, kanskje ikke. Hvis Mercedes lagde en bil som var så og si identisk med BMW x3, for deretter å kalle den Mercedes X4, da hadde vi nok hatt en rettssak på gang. Endret 4. september 2009 av poe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg