TMB Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) Er det farlig mtp. banning fra XBL, å spille spill noen uker før release? Endret 2. september 2009 av timb Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 (endret) er ikke det ganske logisk da? Med mindre du har status som gamejournalist eller betatester. edit: du klarer sikkert å vente til 25 sept Endret 2. september 2009 av 530XD Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 25 sept...? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 25 sept...? jeg bare tippet på halo odst. Men du tenkte sikkert på noe annet. anyway, ikke spill før release og kjøp spilla når de er utgitt. Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 Er det farlig mtp. banning fra XBL, å spille spill noen uker før release? Nå gikk jo nettopp Microsoft ut og korrigerte sin første pressemelding ang. Halo ODST hvor de først sa alle ville bli bannet, og sa at de som hadde kjøpt spillet lovlig ikke ville bli det, om de spilte før release. Men så tidlig som mange uker i forveien, er det ikke godt å si. Men utifra det jeg selv har erfart, blir du IKKE bannet om du spiller en stund før release. Det er i grunnen ganske logisk. Hvordan kan Microsoft vite at du ikke har fått spillet ederlig og rederlig uten å vite at egentlig ikke har blitt sluppet? Du har kjøpt det i en butikk uvitende om at de har lagt det ut for salg for tidlig? Det er alt for mye rykter og skremmeri på nettet som bare er tøv. Jeg har en kamerat som jobber i en spillbutikk, og han tar ofte spill med seg hjem med en gang butikken har fått dem på bakrommet. Han spiller de gjerne en uke eller to før release. Jeg har sittet og spilt mange av spillene sammen med ham. Hans 360 har aldri blitt bannet. Og han er hverken journalist eller betatester, bare en vanlig gamer. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. september 2009 Forfatter Del Skrevet 2. september 2009 Takk for svar. Jeg tenkte uansett ikke på ODST. Lenke til kommentar
petternilsen92 Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 tenkte på dette selv da jeg kan få tak i modern warfare 2 ett par dager før release... Lenke til kommentar
ManheiM Skrevet 2. september 2009 Del Skrevet 2. september 2009 spilte gears 2 1 måned før release, og ingenting skjedde. Hvis vi snakker om brente spill som kjører på flasha xbox, så tror jeg om du har den nyeste programvaren eller ei har mye å si. Noen andre jeg spilte på gears 2 før det kom, ble bannet fordi de hadde en gammel modd, så tror det er alfa omega. Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 3. september 2009 Del Skrevet 3. september 2009 Jeg husker jeg fikk tak i quantum of solace 1 uke før den egentlige releasen, skjedde ingenting, men de merker vel om du har flashet firmwaren eller noe, hvis du ikke har det så er det vel ganske trygt. Lenke til kommentar
Roug Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Kutt tilkobling til internett og spill de kan ikke finne ut vist du ikke er koblet til:) Lenke til kommentar
TMB Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 Kutt tilkobling til internett og spill de kan ikke finne ut vist du ikke er koblet til:) Hva tror du skjer når du kobler til igjen senere da? Da opplastes alle achievements, og på de så står det datoen du fikk dem... Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 http://majornelson.com/archive/2009/08/30/...elicia-day.aspx For de som måtte være interessert, dette temaet diskuteres etter 02:04:12 (2h4m12s). Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg spilte Guitar Hero: Metallica 2 månder før release, skjedde ingenting. Spilt Ghostbusters i noen få månder nå, og det har ikke release på xbox før i oktober her til lands. Det er forskjell på gode kopier og dårlige. Veldig få sikkert som har blitt banna på grunn av de har spilt et orginalt spill før release, kanskje ingen. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg spilte Guitar Hero: Metallica 2 månder før release, skjedde ingenting. Spilt Ghostbusters i noen få månder nå, og det har ikke release på xbox før i oktober her til lands. Ingenting galt med det, iogmed at man kunne ha kjøpt de spilla fra "over there". Her snakker vi om spill som ikke er utgitt idetheletatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå