Gå til innhold

Spille spill før release

TMB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det farlig mtp. banning fra XBL, å spille spill noen uker før release?

Nå gikk jo nettopp Microsoft ut og korrigerte sin første pressemelding ang. Halo ODST hvor de først sa alle ville bli bannet, og sa at de som hadde kjøpt spillet lovlig ikke ville bli det, om de spilte før release. Men så tidlig som mange uker i forveien, er det ikke godt å si.

Men utifra det jeg selv har erfart, blir du IKKE bannet om du spiller en stund før release. Det er i grunnen ganske logisk. Hvordan kan Microsoft vite at du ikke har fått spillet ederlig og rederlig uten å vite at egentlig ikke har blitt sluppet? Du har kjøpt det i en butikk uvitende om at de har lagt det ut for salg for tidlig?

Det er alt for mye rykter og skremmeri på nettet som bare er tøv.

Jeg har en kamerat som jobber i en spillbutikk, og han tar ofte spill med seg hjem med en gang butikken har fått dem på bakrommet. Han spiller de gjerne en uke eller to før release. Jeg har sittet og spilt mange av spillene sammen med ham. Hans 360 har aldri blitt bannet. Og han er hverken journalist eller betatester, bare en vanlig gamer.

Lenke til kommentar

spilte gears 2 1 måned før release, og ingenting skjedde. Hvis vi snakker om brente spill som kjører på flasha xbox, så tror jeg om du har den nyeste programvaren eller ei har mye å si. Noen andre jeg spilte på gears 2 før det kom, ble bannet fordi de hadde en gammel modd, så tror det er alfa omega.

Lenke til kommentar

Jeg spilte Guitar Hero: Metallica 2 månder før release, skjedde ingenting. Spilt Ghostbusters i noen få månder nå, og det har ikke release på xbox før i oktober her til lands.

Det er forskjell på gode kopier og dårlige. Veldig få sikkert som har blitt banna på grunn av de har spilt et orginalt spill før release, kanskje ingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...