Gå til innhold

Tamrons bestselger i ny utgave

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

5000 for stabilisert IS-optikk? Det blir jo en j*vla god pris, men det er såpass mye penger at jeg tror de kommer til å re-introdusere sin IS-løse variant om ikke så lenge. For jeg tror ikke det blir så lett å overbevise førstegangskjøperne om at "hey, dette er mye bedre og verdt alle de ekstra penga" i konkurranse med kit-optikken.

Lenke til kommentar
Er meget godt fornøyd med mitt objektiv uten stabilisator, men for de som har stabilisering som et must blir dette et meeeget godt alternativ til "original-vare".

- For Nikon finnes det vel egentlig ikke noen alternativ originalvare, om vi snakker stabilisert, lyssterk normalzoom her.

Lenke til kommentar
Vi som har Pentax/Sony har hatt jo hatt 17-50mm med stabilisering lenge :p

Jeg håper dette betyr at prisen på den gamle utgaven synker. :)

Ellers er det jo hyggelig at også Canon eiere får ta del i stabilisert lyssterk optikk til en betydelig bedre pris enn før. (Canon 17-55 f/2,8 IS USM) I tillegg er det gledelig at Nikon-folket plutselig får en slik kombinasjon. Selv om den nye stabiliseringen sikkert legger en del til på prisen sammenlignet med det gamle.

Lenke til kommentar

har v1 av den nå(uten motor) og det er uten tvil det objektivet jeg har hatt mest glede så langt.

Dog litt spent på hva resultatene sier om dette.

Men er det ikke slik at vr funker best hvis du er skjelven på hendene og objektet står i ro?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...