meinhold10 Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg har nettop fått gsmart mini II i hus. Men er det noen som vet hvordan man tar bedre bilder inne? Det er jo UMULIG å ta bilder inne....vi må ha MASSE lys!! Jeg takker for et kjapt svar!!! :smile: Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Snart kommer snille moderatorer og stenger posten din ! gjett 3x hvorfor ! (les retningslinjene her i forum), takk Lenke til kommentar
Phreak^ Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Går sikkert an å skru på blitz? Lenke til kommentar
meinhold10 Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg forstår ikke hva du mener! Stenger posten min.....?????? Hva mener du :o Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg forstår ikke hva du mener!Stenger posten min.....?????? Hva mener du :o Du kan bruke topicen og emnefeltet bedre hvis du leser retningslinjene til forum, det er visse krav som bør være klare for alle, da er det lettere for å hjelpe folk her i forum :wink: Edit:trykkleif Lenke til kommentar
meinhold10 Skrevet 16. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2003 Jeg forstår nå. Ikke overdrevet bruk av ? ! osv. TAKK Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 16. mai 2003 Del Skrevet 16. mai 2003 Stenges. Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg