Gå til innhold

Mer Classified fra EVGA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette har vi mast om lenge nå og flere her inne har skrevet at dette kommer ikke. vel..

Ser egentlig ikke vitsen med fler en 4 spor om målet er 4 dobbeltkort.

(les 4 spor som har dobbel avstand)

Skal man bruke noe annet set jeg ikke vitsen med å ha dette kortet.

Lenke til kommentar
Nå er det mulig jeg tar feil men der finnes vel strengt tatt ingen formfaktor som heter XL-ATX, ikke som jeg kan finne i alle fall. Dette kan være en farlig vei å gå for evga.

Det var da ikke en faktor som het E-ATX, før et selskap produserte og solgte det? Det er første gangen JEG har hørt om XL-ATX, og må si selv at det høres fett ut :p

Farlig vei å gå for EVGA vet jeg ikke... Dette hovedkortet er jo rettet mot skikkelige entusiaster. Disse entusiastene sitter nok ikke med sine småe M-atx kabinett og prøver å trykke dette hovedkortet inn der?

etter hva jeg ser av worklogs osv på forumer, så sitter de fleste med lian li(eksempel), eller andre kabinetter som har 9-10 slots i hk brettet.

Edit: TJ-07 er tydeligvis ikke 10 slots :p

Endret av christhenoob
Lenke til kommentar
Nå er det mulig jeg tar feil men der finnes vel strengt tatt ingen formfaktor som heter XL-ATX, ikke som jeg kan finne i alle fall. Dette kan være en farlig vei å gå for evga.

Det var da ikke en faktor som het E-ATX, før et selskap produserte og solgte det? Det er første gangen JEG har hørt om XL-ATX, og må si selv at det høres fett ut :p

Farlig vei å gå for EVGA vet jeg ikke... Dette hovedkortet er jo rettet mot skikkelige entusiaster. Disse entusiastene sitter nok ikke med sine småe M-atx kabinett og prøver å trykke dette hovedkortet inn der?

etter hva jeg ser av worklogs osv på forumer, så sitter de fleste med lian li, silverstone TJ-07 eller andre kabinetter som har 9-10 slots i hk brettet.

TJ07'n min har bare 7slots ...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC
Kult hovedkort, og jeg synes det var på tide med XL ATX grunnet lite plass på e-atx for mange ekspansjonskort.

Jeg har savna større bruk av E-ATX i og med at jeg syns de allerede presser for mye inn på de små ATX kortene. Så kommer noen plutselig med "XL-ATX"... underlig.

Lenke til kommentar

Hvordan er dette forskjellig fra Asus P6T7 WS Supercomputer som ble lansert for en stund siden? Uansett er det altfor trangt mellom slottene til å få noen god nytte av 7 stk slike. I grunn sløsing synes jeg. Mulig man får plass til en del slanke Raid kontrollere, men ser heller ikke det behovet. Når man fyller opp med 3-4 skjermkort er de ubrukte portene uansett utilgjengelige så tja.

XL-ATX virker ikke som noe som helst nytt eller fremskritt.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Tja greit med mange slots men som enkelte sier så kan det bli trangt for de resterende slotene som ikke brukes av skjermkort.

Fyller man opp med 4 skjermkort på hk der så har man 3 ubrukte slots som er passe waste men ok alt for å tjene litt ekstra kroner.

9 hadde gjort seg istedenfor 7.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...